lørdag den 25. februar 2012

TAK for jeres stemmer :)

Desværre rakte det ikke lige helt til at komme i toppen af konkurrencen, men for mig har det altså også være helt fantastisk sjovt og være med hele vejen. Det var noget overraskende for mig, at komme i finalen.

Så TUSINDE TAK til alle jer der stemte på mig - hele 52 stemmer faktisk - og det syntes jeg altså er meget godt gået. Det har glædet mig rigtig meget.

Det var et foto af en helt fantastisk flot solhat der vandt og det er der ikke noget og sige til. Har du lyst til at se, hvem der ellers vandt så kig ind til Moseplassen

Billedet der vandt
Solhatten -   Hot Papaya

7 kommentarer:

  1. Hej Lise Lotte
    Selvfølgelig er det sjovere at vinde, men alene at komme så langt er da meget godt. Det kan jeg godt forstå, du glæder dig over.

    SvarSlet
  2. Ditt bidrag til konkurransen var kjempe flott! Du kan være stolt over en så flott plante!

    SvarSlet
  3. Hej Lise Lotte

    Det er mig der siger tak for de smukke valmue-frø :o) De er sået efter dine anvisninger, så nu håber jeg bare det lykkes for mig :o)Det var virkelig flot at du kom med i finalen, for der var mange gode bud :o) Så jeg forstår godt du er glad.

    SvarSlet
  4. Selv om man ikke lige bliver den der vinder, så har man jo haft fornøjelsen af at deltage og ikke mindst spændingen.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet
  5. Det var flot at du kom så langt, og jeg havde da også håbet på en dansk vinder, men det var jo alligevel flot med så mange stemmer. Sjovt at deltage i hvert fald.

    Ulla

    SvarSlet
  6. Kære alle sammen. Tusinde tak for jeres kommentarer. For mig har det også været sjovt og være med og jeg har lært endnu flere bloggere og kende, så jeg har også vundet :):)

    Ha´ en rigtig god og solrig søndag.

    Kh Lise Lotte

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...