mandag den 22. april 2013

Det er altså ikke fordi jeg ikke vil svare. Jeg kan ikke. HJÆLP HJÆLP

Kære læsere

Altså man skal ikke pille ved sin blog, som jeg også skrev for lidt siden. Nu driller min blog hele tiden. Nu kan jeg ikke svare på jeres skønne kommentarer på bloggen.

Der er sket det, at jeg på et tidspunkt syntes det kunne være sjovt og have en blog mere, blot med en anden hobby jeg har. Det fortrød jeg hurtigt, da jeg ikke kunne overskue og have 2 blogge. Så jeg slettede den igen.

MEN og her kommer det. Når jeg nu skal svare eller kommenterer på andre blog´s så er det min andet blognavn: "Lige en pind mere", der ryger på svarene.

Hvordan pokker får jeg den ændret igen til min rigtige blognavn. HJÆLP. Er der ikke en derude, der har lidt mere forstand på det her end mig :)



Mange hilsner og forhåbentlig en skøn solskinsdag til alle.


5 kommentarer:

  1. Hej Lise Lotte
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, hvor gerne jeg end ville. Prøv at skrive til Berit Irishaven, måske kan hun hjælpe dig. Det gør ikke noget, at du ikke svarer, vi kan ikke nå sig meget nu, når foråret endelig er kommet. Hvis du gerne vil svare, så pyt at det er fra Lige en pind mere :)vi ved jo, det er dig.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Desværre heller ikke nogen hjemmestrikket hjælp at hente fra mig - men jeg vil lige sige hvor meget jeg nød dine anemonebilleder i forrige indlæg.

    SvarSlet
  3. Det lyder da ellers hyggeligt med "lige en pind mere" - går ud fra at det er en strikkepind, der er tale om?

    Mon du oprettede blog nr. 2 under den samme mailadresse som Påfuglens Hemmelighed eller en anden mailadresse? Jeg har også oprettet min blog nr. 2, men under en anden mail adresse, og nogle gange er der sket det, at jeg har været logget ind på den anden blog når jeg lige ville poste en kommentar hos en af jer andre, og så står man der med et andet blognavn som afsender. Det løser jeg jo ved at sørge for at være logget ind på Frk.Anemone, men jeg ved ikke om det er samme problematik hos dig, sådan at du "bare" skal sørge for at være logget ind på Påfuglen?

    Knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Ulla. Ja det skulle være en strikke-blog. Jeg er blevet bidt af en gal strikker. Det er mange år siden jeg sidste strikkede, men nu er lysten der igen. Så derfor en blog mere, men med samme mail osv. troede det var det nemmeste :) Men der troede jeg forkert. Det ser ud som om jeg har mistet administrations rettigheder på Påfuglens Hemmelighed og givet den til "Lige en pind mere". Fatter det ikke. Men jeg kæmper videre:) Prøver lige din metode af også. Hmm det kan jeg slet ikke få lov til. Ih altså.

      Knus
      Lise Lotte

      Slet
    2. Det er nu ellers skønt at være i strikke-mode - det dyrker jeg også en del om vinteren.

      Desværre har jeg vist ikke noget klart svar så, men prøv Berit fra Irishaven.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...