torsdag den 12. marts 2015

Lille blomst med X-faktor


Da vi købte hus for ca. 9 år siden, var der ikke mange blomster i haven. Jeg var også nybegynder i at passe en have, så alt var nyt og spændende. Imellem fliserne kom denne lille yndighed frem og det har vist sig at være en rigtig overlever. Jeg nyder, når den hvert år titter frem, og det til trods for, at jeg i starten troede, at det var ukrudt og prøvede og udrydde den. Nu er den bare så velkommen. 

Den må da helt klart have X-faktor. Jeg deltager ikke selv i Moseplassen´s konkurrence, man har du lyst, skulle du tage og kigge forbi hendes blog.

Californisk  valmue


5 kommentarer:

  1. Ja men den er da helt sikkert sød din californiske valmue, den kunne du godt sende med i x-factor, men nu er vi i gang med de hvide.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja kære Lisbeth. Jeg kan ikke følge med :) så jeg nyder bare alle de flotte planter I andre viser frem.
      Kh Lise Lotte

      Slet
  2. What lovely flowers ! You showed a small part of the garden but I can see that it is beautiful !
    Greetings

    SvarSlet
  3. Åh så læser jeg her at det er med vilje :) Ja, nogle gange er det bedre at nyde, det er kommer af sig selv og så forsøge at undgå at de overtager det hele. Tænk at nogle små frø har så meget livskraft..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også lidt imponeret over, at de sådan bliver ved. Nu glæder jeg mig bare hvert år over, at de kommer :))
      Kh Lise Lotte

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...